1.

بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی

صفحه 11-19
علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی

2.

تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT

صفحه 21-34
علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری

3.

رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی

صفحه 35-46
محسن لقمانی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ اعظم شریفی

4.

رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه

صفحه 47-56
بهرام یوسفی؛ الهام اسدزاده؛ رسول آزادی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور

صفحه 57-66
علی نقی غلامی؛ علیرضا زارع؛ اکبر قلاوند؛ رضوان شیرالی

6.

طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی

صفحه 67-79
مهدی گودرزی

7.

تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجی‌گری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 81-88
وحید حافظی؛ فاطمه عبدوی عبدوی؛ سجاد پاشایی؛ محمد رسول خدادادی

8.

عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی

صفحه 89-95
رضا شیخی؛ اسماعیل شریفیان

9.

شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران

صفحه 97-106
زینب آنت؛ فرخ کیا؛ امید جمشیدی؛ علیرضا زند

10.

اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان

صفحه 107-113
ابوالفضل فراهانی؛ صدیقه اسلامی؛ حسین پورسلطان زرندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب