1.

رابطه بین کیفیت خدمات و نیات رفتاری با نقش میانجی ارزش درک شده و اعتماد در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 11-18
محمد سیوان نوری؛ مهرداد محرم زاده؛ مجید سلیمانی

2.

تعیین شاخص‌های ارزیابی رفتار مدیران برای حکمرانی خوب در فدراسیونهای ورزشی

صفحه 19-30
قاسم مهرابی؛ سید نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی

3.

مطالعه اثر رهبری تحول گرا بر بهره وری نیروی انسانی با توجه به نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مطالعه موردی: وزارت ورزش و جوانان)

صفحه 31-44
علی بنسبردی؛ محسن اسماعیلی

4.

تدوین مدل تورش های رفتاری سرمایه گذاران در ورزش استان کرمانشاه

صفحه 45-52
فاتح فرازیانی

5.

تدوین مدل ساختاری نوآوری سازمانی بر اساس سرمایة اجتماعی در بین کارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

صفحه 53-64
مرتضی حیدری؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ نصراله عرفانی؛ مجید سلیمانی

6.

اثر مسئولیت اجتماعی و جو اخلاقی سازمان بر درگیر شدن در شغل کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

صفحه 65-77
ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهایی؛ اکرم اصفهانی‌نیا

7.

اثر کیفیت زندگی بر فلات شغلی و بی تفاوتی سازمانی کارکنان کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

صفحه 79-92
ســارا کاظمی؛ بهرام یوسفی؛ سعید صادقی بروجردی

8.

تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه های ورزشی شهر اصفهان با نفش میانجی تعهد مشتری

صفحه 93-100
مرتضی بابائی دهکردی؛ نجف آقایی؛ رضا صابونچی

9.

رابطه هوش سیاسی و هوش کلامی با سبک رهبری تحولی مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان

صفحه 101-108
عنایت الله یزدان پناه؛ داریوش معرفت؛ فرناز فرهمند

10.

تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکردسازمانی با تاکید بر نقش استراتژیک خوشنامی بر کارکنان ادارات ورزش و جوانان غرب ایران

صفحه 109-123
سمیرا دارابی؛ شیرین زردشتیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب