1.

تدوین چهارچوب مفهومی سرمایه فرهنگی در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

صفحه 11-29
احمدرضا ظهرابی؛ عباس خدایاری؛ مهوش نوربخش؛ حسین عبدالملکی

2.

شناسایی ویژگی های رهبران اثربخش در سازمان های ورزشی

صفحه 31-32
فاطمه رضاپور؛ مهرداد محرم زاده؛ نسرین عزیزیان کهن؛ عباس نقی زاده باقی

3.

طراحی مدل رفتاری پذیرش و استفاده از اپ‌های تناسب اندام در کاربران ایرانی

صفحه 45-56
شهرزاد غالیان؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی؛ رسول نوری

4.

ارتباط ویژگی های شخصیتی با بی تفاوتی سازمانی با نقش میانجی سکوت سازمانی (مورد مطالعه: معلمان تربیت بدنی)

صفحه 57-70
شهرام نظری؛ عرفان گل محمدی

5.

طراحی مدل رفتار مصرف کننده در فضای بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای ورزشی

صفحه 71-83
طیبه ولی پور طیبی؛ یعقوب بدری آذرین؛ ,وجیهه جوانی

6.

تدوین سناریوهای آینده صنعت ورزش ایران

صفحه 85-103
حسن دهقان دیزجی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ اکبر فریدفتحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب