1.

رابطه راهبردهای نظم بخشی شناختی هیجان، ادراک مهارت های تشخیصی معلم، سطح چالش انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با هیجانات پیشرفت در دانش آموزان پایه نهم: یک تحلیل چندسطحی

صفحه 9-24
آرش آخش؛ عسکر آتش افروز؛ منیجه شهنی ییلاق؛ مرتضی امیدیان

2.

ساخت برنامه طراحی انگیزشی بر اساس الگوی نقشه‌نگاری مداخله: اثربخشی آن بر سبک زندگی تحصیلی سلامت‌محور و رفتارهای مقابله‌ای دانش‌آموزان

صفحه 25-44
فاطمه رشیدی پور؛ امید شکری؛ جلیل فتح ابادی؛ حسین پورشهریار

3.

ارائه مدل علی عوامل مؤثر بر پیامد روان‌شناختی شبیه‌سازی آموزش حفاظت از محیط زیست در بین دانش‌آموزان (مورد مطالعه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر شیراز)

صفحه 45-60
احمد رضا اکبری؛ محمدحسن صیف؛ سید محمد شبیری؛ سعید طالبی

4.

مدل‌یابی روابط فرسودگی تحصیلی و سبک‌های حل مسئله با نقش واسطه‌ای پایستگی تحصیلی

صفحه 61-74
روح الله صالحی تبار؛ رحیم داوری؛ حسین ابراهیمی مقدم

5.

تعیین اثربخشی آموزش تربیت مربی پیش‌دبستانی بر مولفه‌های خودکارآمدی شغلی و ابزار وجود شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزش آزاد دانشگاه پیام‌نور

صفحه 75-84
علی مصطفایی؛ فاطمه بیان فر

6.

نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه هیجان‌خواهی و باورهای فراشناختی با رفتارهای پرخطر در دانش‌آموزان

صفحه 85-96
شکوفه موسوی؛ محمودرضا شاهسواری؛ نجمه حقی

7.

تربیت اقتصادی به مثابه تکنولوژی دینی: چیستی و امکان تحقق

صفحه 97-108
سعید افشاری؛ محمدرضا سرمدی؛ سیدعلی علم‌الهدی؛ مهران فرج الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب