1.

ارتباط بین هوش هیجانی و مشتری مداری کارکنان سازمانهای ورزشی استان تهران با درنظر گرفتن رضایت شغلی و تعهد سازمانی

صفحه 1-12
الهه رجبی پیرکوهی

2.

کاربرد تصویر در تبلیغات جام جهانی 2022 قطر از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی شناختی

صفحه 13-24
علی کریمی فیروزجایی؛ سولماز ملت‌دوست

3.

پیشرانه‌های مدل معماری منابع انسانی در مدیریت داوطلبان رویدادهای ورزش دانشگاهی

صفحه 25-40
مهدیه سراجی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ میرعلی سید نقوی

4.

شناسایی مؤلفه‌های توسعه بازی‌های دیجیتال ورزشی ایرانی براساس مدل بازاریابی RACE

صفحه 41-56
عباس نظریان مادوانی؛ معصومه شهبازی؛ خدیجه نوروزی

5.

شناسایی استراتژی‌های مقابله‌ای هواداران تیم ملی فوتبال در برابر تهدید هویت تیمی

صفحه 57-74
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جیمز بیکر

6.

مضامین استراتژیک توسعۀ ورزش حرفه ای ایران مبتنی بر سناریو: از طریق سناریو ویزارد

صفحه 75-98
زهرا سهرابی؛ مهرداد محرم زاده؛ رسول نظری

7.

شناسایی عوامل مدیریت راهبردی حامیان مالی ورزش و ارائه الگو

صفحه 99-114
مسعود کریمی؛ همایون عباسی

8.

مطالعه وضعیت رشد سازمانی زنان در سطوح مدیریتی ورزش ( رویکرد تئوری سقف شیشه‌ای)

صفحه 115-126
عباس شعبانی؛ حمید امیدی

9.

تدوین چارچوب فرهنگ زیست محیطی ورزش کشور مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار

صفحه 127-142
صدیقه فضائلی؛ حسین پیمانی زاد؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده

10.

بررسی نقش مشارکت جامعه و تأثیر گردشگری بر حمایت ساکنان از توسعه گردشگری رویدادهای ورزشی در شهرهای ساحلی

صفحه 143-152
سیده صفورا شریفی؛ میرمحمد کاشف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب