1.

شناسایی عوامل مؤثر بر رونق کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی

صفحه 1-18
محمود گودرزی؛ محمدحسین قربانی؛ احمد محمودی

2.

طراحی مدل رویکرد استارت‌آپ ناب در شرکت‌های نوپای ورزشی در ایران

صفحه 19-32
صادق رمضانی زاده نی ریزی؛ احمد ترک فر؛ سید محمدعلی میرحسینی؛ کاملیا عبدی

3.

چالش‌های بازاریابی باشگاه‌های ورزشی از طریق فضای مجازی: رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل محتوا

صفحه 33-46
ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ سمیرا زمانیان یزدی؛ احسان محمدی ترکمانی

4.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر گرایش ورزشکاران تیم‌های ملی به ورزش قهرمانی در دوران کودکی

صفحه 47-68
مجید پوررضایی؛ احسان اسداللهی؛ صدیقه سعیدی مهر؛ ویدا دوستخواه

5.

طراحی مدل نقل‌وانتقالات بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 69-82
سید صلاح‌الدین نقشبندی؛ علی دهقانی؛ پریوش نوروزی

6.

تقلب در ورزش، از تدابیرپیشگیرانه تا اقدامات سرکوبگرانه

صفحه 83-102
سیده سارا حسینی چادگانی؛ سودابه رضوانی؛ روح الدین کردعلیوند

7.

طراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر پیاده‌روی

صفحه 103-122
هانیه آریادوست؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی‌محمد صفانیا

8.

سنجش اثر تولید صنعت ورزش بر رشد اقتصادی استان‌های ایران به روش GMM

صفحه 123-138
مرضیه اسعدی؛ حسن دلیری

9.

طراحی مدل راهبردی مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی: مورد مطالعه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

صفحه 139-156
جواد شهلائی باقری

10.

طراحی الگوی بومی توسعه صنعت فوتبال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی با روش OPA

صفحه 157-174
زینب آنت؛ علیرضا الهی

11.

فراترکیب عوامل مؤثر بر ورزش و فعالیت‌‌بدنی سالمندان ایران

صفحه 175-188
رضا نیکبخش؛ لیلا اسمی؛ زرگر طیبه؛ حسن قاسم علی پور

12.

شناسایی چالش‌ها و عوامل مؤثر بر مدیریت استعداد در آکادمی فوتسال ایران

علی محمودی؛ عباس نظریان مادوانی؛ معصومه شهبازی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب