1.

توسعة مدل مفهومی معلم اَمن: یک مطالعة داده‌بنیاد

صفحه 9-20
امید شکری؛ کیانا فریدونی؛ جلیل فتح آبادی

2.

روابط علّی اضطراب ریاضی بر پایه خودپنداشت ریاضی و اشتیاق تحصیلی با تاکید بر نقش میانجی راهبردهای یادگیری

صفحه 21-34
عماد سلمانی؛ اسماعیل سلیمانی؛ ابوالقاسم یعقوبی

3.

رابطه بین تعامل معلم- دانش‌آموز و اضطراب در دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان

صفحه 35-44
سالار محمدی بلبان آباد؛ نوشین تقی نژاد؛ آزیتا امیرفخرایی

4.

اثربخشی رویکرد آموزش‌ ترکیبی در تدریس درس فارسی دوم ابتدایی

صفحه 45-56
طاهره شیرکوند؛ حسین زینلی پور؛ نعمت الله موسی پور

5.

مدل‌یابی معادلات ساختاری نقش میانجی نقص توجه/بیش‌فعالی در رابطه بین نقایص کنش‌ورهای اجرایی و اضطراب در کودکان دارای اختلالات ویژه یادگیری

صفحه 57-72
محمدرضا تمنایی فر؛ محبوبه اسمی خانی

6.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس اضطراب جدایی دانش‌آموزان با میانجی‌گری ظرفیت تأملی و خودآگاهی والدین آنان در شهر قم

صفحه 73-86
سید علی موسوی اصل؛ معصومه صفاری؛ سیده فاطمه جوهری

7.

بازشناسی مفهوم استعداد از دیدگاه متخصصان علوم رفتاری در نظام آموزشی ایران: یک مدل مفهومی

صفحه 87-99
هدی قرائیان؛ الهه حجازی؛ منصوره حاج حسینی؛ کیوان صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب