1.

سازگاری آموزه وحدت شخصی وجود با تحقق کثرات، از دیدگاه صدرالمتألهین

صفحه 1-18
رضا اسکندری؛ عباس شیخ شعاعی

2.

بررسی نسبت عقل فعال و قوای ادراکی نبی از نگاه فارابی وابن سینا و مقایسه آن با ملاصدرا

صفحه 19-40
معصومه حسینی تبار؛ سید علی علم الهدی؛ سیدحسن بطحایی؛ محمدرضا ضمیری

3.

تحلیل مبانی انسان شناختی صدرایی؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

صفحه 41-50
حسن خودروان

4.

بازشناسی نسبت میان مؤلفه‌های سعادت در فلسفه ملاصدرا (با تأکید بر ثمرات آن در حلّ تعارضات عملی)

صفحه 51-64
مهدی دوستان؛ حسین هوشنگی

5.

مقایسه نظریات ابن‌سینا و ملاصدرا درباره نفس و تطبیق آن با آزمایش راجر اسپری

صفحه 65-76
مهرداد رهبر قناعتی؛ فاطمه کریمی ترکی؛ محمد حسین مدیر

6.

نقش بدن در شکل گیری عمل(با تأکید بر دیدگاه ملاصدرا)

صفحه 77-88
احمد شه گلی

7.

بررسی مبانی تجسم عمل از دیدگاه سیدحیدر آملی

صفحه 89-98
مهدی صفایی اصل

8.

فرایند یادگیری و نقش آن در بهبود یادگیری برنامه درسی حکمت متعالیه

صفحه 99-112
سیدمهران طباطبایی؛ سیدمهدی امامی جمعه

9.

بررسی جنبه معرفت‎ شناختی قوه خیال در فلسفه ملاصدرا و علوم اعصاب‌شناختی

صفحه 113-124
پریسا فیضی؛ زهرا رسولی؛ محمدکاظم علمی سولا

10.

پرورش توانایی «اندیشیدن» به‌منزله اصل بنیادین «فلسفی زیستن» از منظر ملاصدرا

صفحه 125-136
محمدحسین کیانی

11.

مقایسۀ تحلیلی نگرش شهید مطهری و ایمانوئل کانت در خصوص مفهوم حق و تکلیف

صفحه 137-150
رضا مظفری

12.

نقش تغذیه بر رابطه مزاج و معرفت در حکمت متعالیه

صفحه 151-162
حامد نیتی؛ رضا رسولی شربیانی؛ زینب شکیبی؛ مهین رضائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب