1.

مدل عِلّی روابط انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای و فراشناختی کمک‌طلبی تحصیلی در یادگیری از طریق تلفن همراه

صفحه 7-16
یاسمین عابدینی؛ محمدمهدی مختاری

2.

پیش‌بینی مهارت‌های مدیریت زمان انجام تکالیف درسی بر اساس مدل کوپر در دانش‌آموزان دختر دورة متوسطة اول تبریز

صفحه 17-24
رحیم بدری گرگری؛ پریناز منصوری؛ فاطمه فرجیان

3.

بررسی سرعت و درک خواندن در متون چاپی و الکترونیکی

صفحه 25-40
بهمن زندی؛ مرضیه گرامی طیبی؛ بلقیس روشن؛ علی‌اصغر کاکوجویباری

4.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی و علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی از حیث توجه به هویت ملی بر محور استانداردهای مصوب

صفحه 41-48
اکبر جدیدی محمدآبادی

5.

آموزش رو در رو در مقابل آموزش الکترونیکی: تحقیق درباره عملکرد دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش رو در رو و آموزش الکترونیکی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور

صفحه 49-58
فاطمه همتی

6.

نقش جهت‌گیری اهداف در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم)

صفحه 59-66
شکوفه شریعت‌پناه؛ علی مشهدی

7.

بررسی چگونگی کاربست مؤلفه‌های آموزش و پرورش انسان‌گرایانه با تأکید بر افزایش انگیزة تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی تهران

صفحه 67-81
پری‌ناز پورعلی؛ مریم سیف نراقی؛ عزت‌الله نادری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب