1.

ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سال‌های 1392 -1379

صفحه 11-20
سید اسفندیار موسوی؛ مجید جلالی فراهانی؛ کیوان مرادیان

2.

ادراک دانش‌آموزان دختر از درس تربیت‌بدنی و ورزش

صفحه 21-31
رحیم رمضانی نژاد؛ فاطمه جعفری چمدانی؛ حسین سپاسی؛ کاظم هژبری

3.

تاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران

صفحه 33-40
علیرضا رمضانی؛ مجید کاشف

4.

مقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان

صفحه 41-50
ام هانی دوانی؛ اسماعیل شریفیان؛ کوروش قهرمان تبریزی

5.

اعتباریابی ابزار تعیین شایستگی‌های محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی کشور

صفحه 51-60
حمید قاسمی؛ حبیب هنری؛ مرتضی رضایی صوفی؛ فهیمه مومنی فر

6.

ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم

صفحه 61-70
قدرت الله باقری؛ آزیتا شهپرتوفیق؛ مجتبی طریفی؛ ابراهیم دلدار

7.

ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه

صفحه 71-77
بهرام یوسفی؛ مهین صیادی؛ همایون عباسی؛ کامران عیدی پور

8.

تدوین کلاسهای تربیت بدنی ویژه و میزان رضایتمندی دانشجویان دانشگاه پیام نور

صفحه 79-85
آذر آقایاری

9.

بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر ایلام(

صفحه 87-99
ولی محمد درینی؛ محمد تابان؛ احسان نامدار جویمی؛ علیرضا احمدی زاده

10.

ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران

صفحه 101-108
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

11.

ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز

صفحه 109-115
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ لیلا قربانی قهفرخی؛ محمد مهدی تمدن


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب