1.

مدل یابی معادلات ساختاری اثر پردازش اطلاعات هیجانی بر حل مسئله اجتماعی با میانجیگری توازن خود

صفحه 9-24
فاطمه سادات سپیده دم؛ حسین زارع؛ سارا پاشنگ؛ خدیجه ابوالمعالی؛ مرجان حسین زاده تقوایی

2.

تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی نسخة فارسی مقیاس عدم تعهد به اخلاق مدنی در دانشجویان

صفحه 25-38
علی خدائی؛ امید شکری

3.

مقایسه توانایی بازشناسی حالات هیجانی چهره با کنترل دست برتری در زنان دریافت‌کننده درمان بوتولینوم (بوتاکس) و افراد عادی

صفحه 39-50
احمد علی پور؛ فرشته حسنی؛ رضا دوستی

4.

اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر آشفتگی روان‏شناختی دانشجویان دانشگاه پیام نور

صفحه 51-64
طاهر محبوبی

5.

مقایسه شناخت اجتماعی و بازشناسی هیجان چهره‌ای در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تازه تشخیص و مزمن

صفحه 65-82
عباس ابوالقاسمی؛ مینا طاهری فرد

6.

تدوین مدل ثبات رابطۀ زناشویی براساس ویژگیهای شخصیتی و استرس ادراک شده با میانجیگری سبکهای حل مسأله

صفحه 83-106
الهام رضایی فر؛ مژگان سپاه منصور؛ رویا کوچک انتظار؛ شیرین کوشکی

7.

ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ بنیادهای اخلاقی در سه نمونۀ ایرانی

صفحه 107-124
پگاه نجات؛ جواد حاتمی

8.

رابطه بین ابعاد چشم‌انداز زمان و فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای تفکر ارجاعی

صفحه 125-140
عزت اله قدم پور؛ مهدی برزگر بفرویی؛ لیلا حیدریانی

9.

اثر بخشی تعاملی آموزش راهبردهای خودگردان-فراشناختی و خود پنداره تحصیلی بر مولفه های تاب آوری و هیجانات مثبت تحصیلی

صفحه 141-164
عبداله رشیدزاده؛ رحیم بدری؛ اسکندر فتحی آذر؛ تورج هاشمی

10.

تعیین اثربخشی آموزش تئوری انتخاب بر مسولیت پذیری و امیدواری دانشجویان دختر

صفحه 165-174
فاطمه یدالهی صابر؛ محمداسماعیل ابراهیمی؛ نرگس زمانی؛ علی صاحبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب