1.

بررسی میزان پایبندی داوران مجله‌های علمی – پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی به کدهای اخلاق داوری

صفحه 1-11
حبیب هنری

2.

رابطه بین سبک دلبستگی روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات ورزشی با اشتیاق شغلی و حضور غیرمولّد: نقش تعدیلگری سرمایه اجتماعی

صفحه 13-29
میرهادی موذن جمشیدی؛ نرجس حق پرست کنارسری

3.

اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 31-46
معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

4.

برآورد ارزش اقتصادی آگهی های تبلیغاتی برنامه نود برای صدا و سیما

صفحه 47-57
علی محسنی فر؛ مرتضی دوستی

5.

مقایسه پوشش رسا نه ای ورزشی زنان و مردان درپایگاه‌های خبری مجازی

صفحه 59-69
هادی سلطانی؛ نیما ماجدی؛ زهرا نوبخت

6.

توسعة اقتصادی صنعت ورزش با کاربرد شبکه‌های اجتماعی با رویکرد طرح‌های ترکیبی و مدل سازی ISM (مدل‌سازی ساختاری تفسیری )

صفحه 71-86
نجمه حیدری؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد

7.

عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس)

صفحه 87-102
عبدالحمید زیتونلی

8.

نقش واسطه‌ای قدردانی مشتریان ورزشی در تأثیر مولفه‌های بازاریابی ارتباطی در ورزش بر وفاداری

صفحه 103-115
فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی؛ میترا غفاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب