1.

واکاوی و صورت‌بندی آسیب‌های ساختاری نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 1-18
فاطمه رحمانی؛ مهدی عبدالحمید

2.

الگوی مدیریت قدرت اوج‌گیرنده نتوکرات‌ها در سازمان‌های دولتی، مورد مطالعه: سازمان بیمه سلامت ایران

صفحه 19-36
عبدالمجید نادری سمسانی؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی؛ مهربان هادی پیکانی؛ البرز قیتانی

3.

تأثیر رهبری اخلاقی بر آوای نوع‌دوستانه کارکنان، مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان گلستان

صفحه 37-52
داوود شفیعی پور؛ اکبر بهمنی چوب بستی

4.

مدیران سازمان‌های ‌‌‌‌‌دولتی، ‌‌‌‌‌عروسکان خیمه‌ شب بازی یا کارگزاران شایسته

صفحه 53-72
مهدی محمدی؛ فرشید اصلانی؛ حبیب کاظمی

5.

ارائه الگوی مخالفت سازمانی در دانشگاه

صفحه 73-88
لیلا قاسمی اسفهلان؛ اکبر حسن‌پور؛ سعید جعفری نیا؛ بیژن عبدالهی

6.

بررسی و تبیین الگوی بهینه خط‌مشی‌گذاری سیستم ‏مدیریتی در تصمیم‌گیری سازمانی جمعیت ‏هلال‌احمر

صفحه 89-108
روح اله حسینی؛ روح الله نظیفی

7.

ارائه مدل نوآوری مبتنی بر داده‌های دولتی باز با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

صفحه 109-132
حامد سرائی؛ ایوب محمدیان؛ ناصر خانی

8.

ریخت‌شناسی پدیدة انتظار خاموش از دیدگاه کارگزاران در وزارت کشور

صفحه 133-152
حامد قاسم‌پور؛ سیدنجم الدین موسوی؛ اردشیر شیری؛ رضا سپهوند؛ صید مهدی ویسه

9.

نقش تناسب شاغل و شغل در فراخوانده شدن در کار (رسالت غیرسازمانی) در سازمان بهزیستی زاهدان

صفحه 153-168
رضا نجاری؛ یاسین گرجی‌زاده؛ مجید ضماهنی؛ سید علی‌اکبر احمدی

10.

طراحی مدل حکمرانی پایدار سازمانی با رویکرد مدیریت تعالی در نظام آموزش عالی کشور با روش تحلیل مضمون

صفحه 169-186
میلاد جلیل؛ احمد حسینی گل افشانی؛ امیرحسین امیرخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب