1.

واکاوی و صورت‌بندی آسیب‌های ساختاری نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 1-18
فاطمه رحمانی؛ مهدی عبدالحمید

2.

الگوی مدیریت قدرت اوج‌گیرنده نتوکرات‌ها در سازمان‌های دولتی، مورد مطالعه: سازمان بیمه سلامت ایران

صفحه 19-36
عبدالمجید نادری سمسانی؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی؛ مهربان هادی پیکانی؛ البرز قیتانی

3.

تأثیر رهبری اخلاقی بر آوای نوع‌دوستانه کارکنان، مورد مطالعه: کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان گلستان

صفحه 37-52
داوود شفیعی پور؛ اکبر بهمنی چوب بستی

4.

مدیران سازمان‌های ‌‌‌‌‌دولتی، ‌‌‌‌‌عروسکان خیمه‌ شب بازی یا کارگزاران شایسته

صفحه 53-72
مهدی محمدی؛ فرشید اصلانی؛ حبیب کاظمی

5.

ارائه الگوی مخالفت سازمانی در دانشگاه

صفحه 73-88
لیلا قاسمی اسفهلان؛ اکبر حسن‌پور؛ سعید جعفری نیا؛ بیژن عبدالهی

6.

بررسی و تبیین الگوی بهینه خط‌مشی‌گذاری سیستم ‏مدیریتی در تصمیم‌گیری سازمانی جمعیت ‏هلال‌احمر

صفحه 89-108
روح اله حسینی؛ روح الله نظیفی

7.

ارائه مدل نوآوری مبتنی بر داده‌های دولتی باز با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

صفحه 111-132
حامد سرائی؛ ایوب محمدیان؛ ناصر خانی

8.

ریخت‌شناسی پدیدة انتظار خاموش از دیدگاه کارگزاران در وزارت کشور

صفحه 133-152
حامد قاسم‌پور؛ سیدنجم الدین موسوی؛ اردشیر شیری؛ رضا سپهوند؛ صید مهدی ویسه

9.

نقش تناسب شاغل و شغل در فراخوانده شدن در کار (رسالت غیرسازمانی) در سازمان بهزیستی زاهدان

صفحه 153-168
رضا نجاری؛ یاسین گرجی‌زاده؛ مجید ضماهنی؛ سید علی‌اکبر احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب