1.

بررسی مبانی انسان‎شناسی از منظر سهروردی و استنتاج‎های تربیتی مترتب با آن برای بهبود اهداف نظام آموزش و پرورش کشور ایران

صفحه 7-20
سعید خجسته؛ علی شریعتمداری؛ عزت‏ الله نادری

2.

ماهیت سه ‏گانه فرهنگ ایران و ر‏ه‏آورد آن در تربیت دینی

صفحه 21-40
سمانه خلیلی؛ خسرو باقری؛ شهین ایروانی؛ نعمت ‏الله فاضلی

3.

بررسی برنامه ‎درسی پنهان متأثر از سبک زندگی لیبرالیستی در شاخص اوقات فراغت در مدارس متوسطه و تقابل آن با سبک زندگی اسلامی

صفحه 41-63
مریم جامه بزرگی؛ سعید بهشتی

4.

طراحی برنامه‎ درسی آموزش فلسفه به کودکان ایرانی در پایه اول‏ ابتدایی

صفحه 64-80
نرگس سجادیان جاغرق؛ یحیی قائدی؛ معصومه امیری

5.

تبیین نظریه انتقادی هنری ژیرو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت

صفحه 81-95
اکبر صالحی

6.

بررسی رابطه آزادی و انضباط در فرایند تربیت از دیدگاه کانت و روسو

صفحه 96-106
ارسلان غفاری؛ ابوالفضل غفاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب