| تعداد نشریات | 48 |
| تعداد شمارهها | 1,235 |
| تعداد مقالات | 10,619 |
| تعداد مشاهده مقاله | 21,489,528 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,463,664 |
| 1. | بررسی مبانی انسانشناسی از منظر سهروردی و استنتاجهای تربیتی مترتب با آن برای بهبود اهداف نظام آموزش و پرورش کشور ایران | |
| صفحه 7-20 | ||
| سعید خجسته؛ علی شریعتمداری؛ عزت الله نادری | ||
| 2. | ماهیت سه گانه فرهنگ ایران و رهآورد آن در تربیت دینی | |
| صفحه 21-40 | ||
| سمانه خلیلی؛ خسرو باقری؛ شهین ایروانی؛ نعمت الله فاضلی | ||
| 3. | بررسی برنامه درسی پنهان متأثر از سبک زندگی لیبرالیستی در شاخص اوقات فراغت در مدارس متوسطه و تقابل آن با سبک زندگی اسلامی | |
| صفحه 41-63 | ||
| مریم جامه بزرگی؛ سعید بهشتی | ||
| 4. | طراحی برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان ایرانی در پایه اول ابتدایی | |
| صفحه 64-80 | ||
| نرگس سجادیان جاغرق؛ یحیی قائدی؛ معصومه امیری | ||
| 5. | تبیین نظریه انتقادی هنری ژیرو و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت | |
| صفحه 81-95 | ||
| اکبر صالحی | ||
| 6. | بررسی رابطه آزادی و انضباط در فرایند تربیت از دیدگاه کانت و روسو | |
| صفحه 96-106 | ||
| ارسلان غفاری؛ ابوالفضل غفاری | ||