تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,139 |
تعداد مقالات | 9,781 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,939,157 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,541,256 |
1. | بررسی مبانی انسانشناسی از منظر سهروردی و استنتاجهای تربیتی مترتب با آن برای بهبود اهداف نظام آموزش و پرورش کشور ایران | |
صفحه 7-20 | ||
سعید خجسته؛ علی شریعتمداری؛ عزت الله نادری | ||
2. | ماهیت سه گانه فرهنگ ایران و رهآورد آن در تربیت دینی | |
صفحه 21-40 | ||
سمانه خلیلی؛ خسرو باقری؛ شهین ایروانی؛ نعمت الله فاضلی | ||
3. | بررسی برنامه درسی پنهان متأثر از سبک زندگی لیبرالیستی در شاخص اوقات فراغت در مدارس متوسطه و تقابل آن با سبک زندگی اسلامی | |
صفحه 41-63 | ||
مریم جامه بزرگی؛ سعید بهشتی | ||
4. | طراحی برنامه درسی آموزش فلسفه به کودکان ایرانی در پایه اول ابتدایی | |
صفحه 64-80 | ||
نرگس سجادیان جاغرق؛ یحیی قائدی؛ معصومه امیری | ||
5. | تبیین نظریه انتقادی هنری ژیرو و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت | |
صفحه 81-95 | ||
اکبر صالحی | ||
6. | بررسی رابطه آزادی و انضباط در فرایند تربیت از دیدگاه کانت و روسو | |
صفحه 96-106 | ||
ارسلان غفاری؛ ابوالفضل غفاری | ||