تعداد نشریات | 41 |
تعداد شمارهها | 1,138 |
تعداد مقالات | 9,757 |
تعداد مشاهده مقاله | 17,846,927 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,463,980 |
1. | تحلیل و بررسی موسیقی از منظر تئودور آدورنو و دلالتهای آن در تعلیم و تربیت | |
صفحه 7-30 | ||
فاطمه زیباکلام مفرد؛ افضل السادات حسینی؛ علی آسوده | ||
2. | بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک | |
صفحه 31-46 | ||
معصومه امیری؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی؛ غلامرضا حاجی حسین نژاد | ||
3. | نگاهی دوباره به پارادایمهای تولید علم در آموزش از دور در جوامع مدرن و پُستمدرن | |
صفحه 47-69 | ||
مرجان معصومی فرد | ||
4. | تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُستمدرنیسم | |
صفحه 70-93 | ||
سونیا موسی رمضانی؛ مهران فرج اللهی؛ سکینه محمد یوسفی؛ محمداحسان تقیزاده | ||
5. | تأملی بر نظریه انتقادی در تعلیموتربیت | |
صفحه 94-110 | ||
علی صحبتلو؛ محمدحسن میرزا محمدی | ||
6. | بررسی میزان تأکید کتاب درسی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مهارتهای فلسفی دانشآموزان | |
صفحه 111-122 | ||
احمد سلحشور؛ معصومه خنکدار | ||
7. | "هستی شناسی علم و ادراک" در حکمت متعالیه و دلالت های آن بر تعریف علم در فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی | |
صفحه 123-134 | ||
محمد گودرزی؛ سعید بهشتی | ||
8. | ارزششناسی و تأثیر تربیتی آن، از دیدگاه شهید مطهری(ه) | |
صفحه 135-152 | ||
یدالله خرم آبادی؛ سکینه ملکی | ||