1.

تحلیل و بررسی موسیقی از منظر تئودور آدورنو و دلالت‎های آن در تعلیم و تربیت

صفحه 7-30
فاطمه زیباکلام مفرد؛ افضل‏ السادات حسینی؛ علی آسوده

2.

بررسی چارچوب مفهومی حقوق تربیتی کودک

صفحه 31-46
معصومه امیری؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی؛ غلامرضا حاجی‏ حسین‏ نژاد

3.

نگاهی دوباره به پارادایم‏های تولید علم در آموزش از دور در جوامع مدرن و پُست‏مدرن

صفحه 47-69
مرجان معصومی ‏فرد

4.

تحلیل نظام آموزش از دور از منظر دیدگاه تربیتی مدرنیسم و پُست‏مدرنیسم

صفحه 70-93
سونیا موسی‏ رمضانی؛ مهران فرج ‏اللهی؛ سکینه محمد یوسفی؛ محمداحسان تقی‌زاده

5.

تأملی بر نظریه انتقادی در تعلیم‎وتربیت

صفحه 94-110
علی صحبتلو؛ محمدحسن میرزا محمدی

6.

بررسی میزان تأکید کتاب درسی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر مهارت‎های فلسفی دانش‎آموزان

صفحه 111-122
احمد سلحشور؛ معصومه خنکدار

7.

"هستی‏ شناسی علم و ادراک" در حکمت متعالیه و دلالت‏ های آن بر تعریف علم در فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی

صفحه 123-134
محمد گودرزی؛ سعید بهشتی

8.

ارزش‎شناسی و تأثیر تربیتی آن، از دیدگاه شهید مطهری(ه)

صفحه 135-152
یدالله خرم آبادی؛ سکینه ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب