1.

ارتباط خودکارآمدی شغلی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان با رضایت مشتریان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان

صفحه 11-19
لقمان کشاورز؛ سمیرا سرخوش

2.

ورزش همگانی در ایران و تدوین چشم‌انداز، استراتژی و برنامه های آینده

صفحه 21-30
محمد جوادی پور؛ مونا سمیع نیا

3.

طراحی و تبیین مدل اجرایی استراتژی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد BSC

صفحه 31-42
عبدالمهدی نصیرزاده؛ محمود گودرزی؛ ابوالفضل فراهانی

4.

وضعیت پوشش تلویزیونی مسابقات رشته‌های ورزشی در شبکه‌های سیما ازدیدگاه متخصصان رسانه‌ای کشور

صفحه 43-54
حمید قاسمی؛ عبدالله کرمی؛ فرشاد صادقی

5.

بررسی دلایل و انگیزه های حضور فارغ التحصیلان رشته های غیرتربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی، از دیدگاه اساتید

صفحه 55-62
مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

6.

پیش بینی رضایت مندی و تمایل حضور مجدد مشتریان توسط مؤلفه های بازاریابی رابطه مند در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های ایروبیک زنان مشهد

صفحه 63-70
سمیه افچنگی؛ سیده فریده هادوی؛ علیرضا الهی

7.

ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران

صفحه 71-78
مهرداد محرم زاده؛ روناک اکبری

8.

بررسی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتریان باشگاه های بدنسازی در ارتباط دهان به دهان

صفحه 79-86
محمد خبیری؛ رزگار محمدی؛ رضا صادقی

9.

مقایسه استراتژی های مقابله با اضطراب رقابتی در ورزشکاران رزمی با توجه به سطوح مختلف موفقیت آنان در مسابقات

صفحه 87-92
رضا صابونچی؛ فرخ کیا؛ سینا کوثری فرد؛ فرید کوثری فرد

10.

پیش بینی اثربخشی سازمانی بر اساس هوش هیجانی مدیران ورزشی استان لرستان

صفحه 93-98
غلامرضا شعبانی بهار؛ نصراله عرفانی؛ احمدرضا عزیزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب