1.

بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها

صفحه 11-18
منوچهر ططری؛ احسان ططری؛ افشار هنرور

2.

رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی

صفحه 19-26
سیمین اسگندری دستگیری؛ علیمحمد امیرتاش؛ علیمحمد صفانیا

3.

بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC

صفحه 27-38
میر محمد کاشف؛ میر حسن سید عامری؛ مالک احمدی؛ داریوش معرفت

4.

شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP)

صفحه 39-46
عزت اله شاه منصوری؛ ایمان بالانژاد

5.

مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب

صفحه 47-60
ابوالفضل فراهانی؛ امین پورنقی؛ غدیر مهدوی کلیشمی

6.

ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران

صفحه 61-71
عصمت همتی؛ مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ محمد خبیری

7.

مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان

صفحه 72-82
مونا گلنبی؛ معصومه حسینی؛ مرتضی رضایی صوفی

8.

ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور

صفحه 83-91
نیلوفر خندان؛ ناهید اتقیا؛ مریم مختاری دینانی

9.

ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016

صفحه 93-103
فرهاد خداداد کاشی؛ الهام کریم نیا

10.

اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی

صفحه 105-112
احمد تاری وردی؛ حسین پورسلطان زرندی؛ حسین کردلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب