1.

ارائه مدل مدیریت رسانه های ورزشی با رویکرد توسعه دیپلماسی ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

2.

تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان برنامه‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

3.

تأثیر ورزش در فضای مجازی بر روی انگیزش مشارکت و تصویر بدنی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران در شرایط همه‌گیری کرونا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

4.

تدوین راهبردهای توسعه دیپلماسی ورزشی با محوریت تجربه جهانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

5.

جایگاه ورزش همگانی و قهرمانی نسبت به یکدیگر از گفتمان رسانه‌ای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر جمهوری اسلامی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

6.

چارچوب مفهومی بکارگیری قدرت رسانه برای توسعه ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

7.

چالش های پیش روی مولفین و محققین در چاپ کتب ورزشی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

8.

ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی تحول دیجیتال کسب و کارهای ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

9.

طراحی مدل ارزیابی عملکرد رسانه‌ای سازمان ورزش شهرداری تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

10.

طراحی مدل ساختاری تفسیری راهبردهای کاهش بی‌حسی سازمانی معلمان تربیت بدنی با تأکید بر رسانه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

11.

طراحی مدل نقش رسانه‌ها در بازاریابی چریکی محصولات (کالا و خدمات) ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403

12.

مقایسة تمایل به خرید برندهای ورزشی داخلی و خارجی مشتریان نسل Z با تأکید بر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 بهمن 1403


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب